Werken bij Coöperatie VGZ

Beste bezoeker,

U gebruikt een verouderde browser (Internet Explorer) die wij niet meer ondersteunen.

Wij verzoeken u 1 van onderstaande browsers te gebruiken.

Werken bij Coöperatie VGZ
Loading

Specialist Customer Service

De toekomst van customer experience is niet bepaald in steen gebeiteld. In een wereld waar technologie disruptief is, moet je je als bedrijf blijven onderscheiden met menselijk contact. Emoji in webcare, moeten we dat wel of niet doen? Twitter: de stekker eruit of niet? Wat is de invloed van facetime- of skype berichten op de perceptie van klantcontact? En dit is nog maar het topje van de ijsberg…

Onze klanten bellen niet voor niets naar het contactcenter. Ze hebben een vraag of willen iets bereiken. Dat kan iets simpels zijn als het nalopen van polisvoorwaarden of iets heel belangrijks als wachtlijstproblematiek en de keuze voor de juiste zorgaanbieder bij complexe zorg. Maak jij de klantreis zo persoonlijk mogelijk?

Hoewel veel basisvragen samen met jou of door de klant zelf digitaal afgehandeld kunnen worden, is er bij complexere vraagstukken nog altijd behoefte aan een deskundig advies. Jij behandelt zelf deze complexe vragen en uitzonderingen. Een breder werkveld binnen klantcontact kom je dan ook niet gauw ergens anders tegen

Eén van de belangrijkste besluiten die je als Specialist Customer Service moet nemen, is hoe je op onderscheidende wijze de situatie van de klant écht kan verbeteren. De oplossing zit in de kleine dingen. Interventies die je kunt doen om de zorg stapje voor stapje beter te maken. Jouw werk blijft niet onopgemerkt. Zo nu en dan maak je iets mee dat je bijblijft, een situatie waarin je op een positieve manier bent verrast. Dat geldt voor jou en voor de klant. Welkom bij Coöperatie VGZ.

Vind je het interessant om samen met ons na te denken over de volgende stap binnen customer experience? Sluit je aan bij Coöperatie VGZ. Samen gaan we voor Zinnige Zorg.

Welke expertise past bij jou?

In de wacht zetten, doorverbinden, terugbellen bij élke vraag. Die werkwijze is verleden tijd! Bij VGZ stappen wij van re- naar pro-actief. Wij zijn creatief, professioneel en doen er alles aan om vragen in één keer af te handelen. Daarom werken wij met zelf-organiserende teams, agile way of working én heeft elke Specialist Customer Service een eigen expertise. Vier verschillende aandachtsgebieden, en toch zijn ze nauw verweven. Welke expertise past bij jou?

Klantdialoog

Digitaal je gegevens aanpassen, het indienen van (online) declaraties of je polis wijzigen. Generieke handelingen waarbij klanten weleens tegen iets aan kunnen lopen. Via de telefoon, mail of chat help jij de klant met een juiste afhandeling van zijn of haar vraag. Ook los je de (complexe) klacht van de klant op. Je verrast de klant altijd positief. Jij zorgt voor een duurzame relatie met de klanten en bevind je op het snijvlak van service, commercie en empathie. Dit is het walhalla voor iedereen die afwisseling en uitdaging zoekt.

Betalen & Incasso

Binnen de expertise Betalen & Incasso begeleid jij klanten met financiële vragen in de stap voorwaarts. Veel Nederlanders krijgen namelijk wel eens te maken met een financiële tegenslag, en daar komen we graag samen uit. Dankzij jouw hulp worden klanten met financiële vragen gehoord en geholpen.Jij werkt samen met onze klanten aan o.a. betalingsproblemen, begeleiding in het facturatieproces, interne- en externe aanmaanprocessen, budgetcoaching en oninbare schuld. Voorkomen, overkomen en digitaal gemak daar draait het om binnen de expertise Betalen & Incasso.

Verzekeren & Vergoeden

Life changing moments, we hebben ze allemaal. Net 18 geworden, samenwonen, trouwen of emigreren naar het buitenland; elke mijlpaal brengt een andere verzekerings- en vergoedingbehoefte met zich mee. Door jouw kennis van verzekeringsrecht en vergoedingsmogelijkheden zijn onze klanten op de juiste manier verzekerd. Jij bent straks specialist op het gebied van declaraties, polisvoorwaarden, zorgcontracten en -soorten.

Zorgvragen

Wachtlijstproblematiek? Thuiszorg van een aanbieder die niet gecontracteerd is? Een behandeling in het buitenland? Bij ieder vraagstuk komt wel weer een nieuw zorggebied om de hoek kijken. Jij begeleidt klanten naar de juiste zorgaanbieder, helpt ze de benodigde medische zorg te verkrijgen en beoordeelt medische machtigingsaanvragen. Dichter bij het zorgveld kom je niet. Gedurende de klantreis ben jij tijdelijk onderdeel van iemands leven en maak je zorg toegankelijk voor iedereen.

Enthousiast geworden? Beleef de baan in het echt!

Wanneer we onze medewerkers vragen om wat te vertellen over Customer Care, steken zij enthousiast van wal over hoe zij zich dagelijks inzetten voor Zinnige Zorg én hoe VGZ de eerste Nederlandse digitale zorgverzekeraar van het moment gaat worden.

Hun enthousiasme willen wij graag met je delen en daarom nodigen wij jou van harte uit voor een van onze Customer Care-wervingsdagen. Meld je aan via onderstaand formulier en wie weet ben jij straks de nieuwe Specialist Customer Care bij Coöperatie VGZ!

Kies minimaal 1 expertise
Ik accepteer het privacy statement.*