Wie zijn wij en wat doen wij

Bij Klantenservice is alles gericht op het Goed, Snel en Makkelijk helpen van onze leden. Klantenservice beantwoordt alle vragen die binnenkomen via telefoon, e-mail of social media. Kennismanagement maakt zich er hard voor dat de juiste informatie beschikbaar is in de kennisbanken om dit te kunnen doen. Planning & Analyse voorspelt op basis van data voor alle merken en kanalen hoeveel contacten er binnen komen, op welk moment dat gebeurt en wat de benodigde capaciteit is. Team Procesinnovatie & Verbetering houdt zich bezig met kwaliteitsverbeteringen en het beter aan laten sluiten van processen op het gedrag en de behoefte van onze leden. Ook verzorgt het team de juiste vakinhoudelijke opleidingen.

 

Elkaar scherp houden

Ons werk vereist dat we verder denken dan onze neus lang is. Wij focussen ons niet alleen op ons eigen werk en de cijfertjes, maar denken na over hoe we echt iets kunnen betekenen en verbeteren voor onze leden. Iedereen binnen ons bedrijfsonderdeel heeft hetzelfde doel voor ogen, maar de processen waarmee gewerkt wordt en het belang van de klant kunnen verschillen. Dat geeft weleens wrijving, maar zorgt er vooral voor dat we elkaar scherp houden en niets over het hoofd zien. Zo werken we op een constructieve manier aan een steeds betere service voor de klant, vanuit verschillende invalshoeken!

 

Direct zicht op klantbeleving

Snap jij dat Klantenservice het visitekaartje van Coöperatie VGZ is en wil jij het liefst de verwachting van iedere klant overtreffen? Dan ben je bij ons op je plek. Hier heb je immers direct invloed op de klantbeleving. Of je nu direct de klant te woord staat, of bijdraagt aan het verbeteren van de organisatie en planning, het kennisniveau of de achterliggende processen. Wat wij doen of laten, straalt direct af op de reputatie van onze merken. Best een grote verantwoordelijkheid, maar tegelijkertijd ook een enorme kans om het verschil te maken!

Heb je vragen of interesse?

Vul onderstaand formulier in zodat wij contact met je opnemen.

En... ben je verrast?

Impact maken op maatschappelijk niveau. Dát is waar het om draait binnen de divisie Klantenservice. Wil jij weten wat Coöperatie VGZ voor jou kan doen? En vice versa? Stuur dan eens een berichtje naar Britt, zij vertelt je er graag meer over.

Anette Wennink

Anette Wennink

Corporate Recruiter
06 42 31 17 67

Neem contact met mij op